Friday, November 30, 2007

Rats!!

Pagi ni tak dak rezeki la nak makan roti canai dengan gulai dalca Mad Bee. Naya ja penat aku menguli roti canai semalam sampai berpeluh satu badan hahaha. Lepaih uli semalam, aku pon simpan la doh tu siap tutup lagi tapi cilakui punya SiTi pandai juga kerabat meja menusuk masuk bawah tudung. Habis dia guling2 dalam tu 'bekwoh' sakan ngan kawan-kawan dia.
Pagi tadi, aku dan la tangkap sekoq tak puas makan lagi... punya la bengang. Nak tutup mata macam kedai mamak tak la aku sanggup pasai dah nampak bekaih gerit SiTi ngan taik kawan-kawan dia yang bertaburan. Terpaksa la buang!
Mujuq la Cik Mad tak putuih idea, dan jugak dia buat nasi tomato back-up plan habuan makan dengan dalca. Aku pon tambah la buat ayam goreng berempah buat lauk. Kira Ok la.. habuan nasi tomato pagi-pagi.
Besok-besok aku tulih la pasai resepi ayam goreng berempah ngan nasi Tomato Cik Mad. Hari ni dok geli lagi teringat kat cik SiTi.

No comments: